Consiliul Judeţean Ialomiţa este nevoit să-şi facă „bagajele”, fiindcă Palatul Administrativ intră în reabilitare

Consilierii judeţeni au dat undă verde, în cadrul ultimei şedinţe ordinare (din data de 29 martie a.c.) proiectului de hotărâre ce vizează închirierea unui imobil cu destinaţia de „Sediu administrativ al Consiliului Judeţean Ialomiţa” şi a terenului aferent acestuia. În temeiul prevederilor Hotărârii de Guvern nr. 706/1994, aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean (CJ) Ialomiţa îşi desfăşoară activitatea în incinta Palatului Administrativ al Judeţului Ialomiţa, imobil aflat în proprietatea statutului şi în administrarea Instituţiei Prefectului – Judeţul Ialomiţa. Având în vedere că, în cadrul PNRR, Axa de investiţii 2 Schema de granturi pentru eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri publice – Componenta-5 – Valul Renovării – până la sfârşitul anului 2023 ,vor începe lucrările de execuţie – montaj pentru „Palatului Administrativ, se impune mutarea întregului aparat de specialitate al Consiliului Judeţean Ialomiţa într-o altă locaţie care să asigure spaţiile necesare desfăşurării activităţilor specifice întregului personal.
Secretarul general al judeţului Ialomiţa, Adrian Ionescu a informat că, prin proiectul de hotărâre, se propune aprobarea caietului de sarcini, numirea comisiei de evaluare şi negociere a ofertelor, atribuţiile acestei comisii. A fost depus un amendament, din cauză că lipseau din documentaţie două elemente esenţiale. Anume durata închirierii care se propune a fi pe o perioadă de trei ani, cu posibilitatea de prelungire. Iar preţul închirierii va fi plafonul maxim al chiriei, respectiv de 12 euro pe metru pătrat, pe lună. Dar, plafonul va putea scădea în urma negocierii cu ofertanţii ce vor depune oferte. „La maxim 31 decembrie 2023, Consiliul Judeţean Ialomiţa va trebui să elibereze spaţiile pe care le ocupă astăzi în incinta clădirii Prefecturii. Pentru că, nu este sediul administrativ al Consiliului Judeţean. Este proprietatea statului şi are ca destinaţie Prefectura Ialomiţa. În consecinţă, am făcut demersuri şi am discutat cu cei de la Primăria municipiului Slobozia. Am obţinut o suprafaţă de teren, în vederea construirii unui nou sediu. Mai purtăm şi alte discuţii cu cei de la Ministerul Apărării, ceea ce înseamnă predarea către CJ a sediului Casei Armatei, pentru a realiza o investiţie şi a crea un sediu administrativ acolo. Dar toate lucrurile acestea durează. Indiferent cât de mult ne-am îmbăta noi cu apă rece şi am încerca să credem că am putea realiza o astfel de investiţie într-un an de zile, cu siguranţă nu se poate. Ca atare suntem obligaţi şi trebuie să realizăm o relocare a activităţii. Consiliul Judeţean este cea mai importantă unitate administrativă din Ialomiţa şi nu ne putem permite să nu avem activitate în perioada respectivă. Sunt 136 de angajaţi, colegi de-ai mei, ce activează în cadrul CJ şi care deservesc, până la urmă, interesul cetăţenilor din Ialomiţa. De aceea, va trebui să închiriem un spaţiu în care să ne putem desfăşura activitatea”, a precizat Marian Pavel, preşedintele CJ Ialomiţa, supunând, apoi, proiectul la vot, consilierilor, acesta fiind votat în unanimitate.

Diana ARON

CATEGORII
Împărtășească Acest

COMENTARII

Wordpress (0)
Disqus (0 )