CHAT – un nou serviciu electronic al ANAF
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală lansează un nou serviciu electronic. Este vorba despre CHAT şi va fi disponibil pe www.anaf.ro, începând cu data de 22 noiembrie.
Serviciul se află în fază de testare până la sfârşitul anului şi poate fi accesat la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/contact/call_center.
Cu ajutorul noului CHAT, contribuabilii vor putea beneficia de asistenţă în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituţional. În situaţia în care contribuabilii doresc alte informaţii decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, pot apela la celelalte modalităţi de acordare a asistenţei, precum Call Center ANAF.
Viziunea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală este aceea de a deveni o administraţie inovatoare şi eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern. Astfel, contribuabilii vor avea parte de servicii noi, adaptate diferitelor categorii şi care să faciliteze conformarea fiscală voluntară.
Cătălina GHEORGHE