Nr. 1001, Anul 16, din 16-Noiembrie-2018
Comunicat de presa
6.martie.2015
24.septembrie.2015
13.octombrie.2015
8.septembrie.2018
Categorii
Prima paginaPolitica
EvenimentCotidian
SportExclusiv
SocialEconomic
DiverseContact
Mica publicitateMare publicitate
Prima Pagina
Cauta in arhiva
 Toate
 Oricare
 Exact
Arhiva
SocialVersiune pentru tiparireRecomanda unui prieten acest articolParerile cititorilor
A fost depus cel mai mare proiect cu finantare europeana pe care municipalitatea l-a construit vreodata
Zilele acestea, Primaria Municipiului Calarasi a depus in MySMIS – aplicatie online creata de Ministerul Fondurilor Europene (MFE) pentru beneficiarii de fonduri europene, proiectul cu titlul „Reducerea emisiilor de carbon in municipiul Calarasi prin modernizarea infrastructurii cailor de rulare a transportului public local”.
Acesta este primul dintre cele 7 proiecte adresate imbunatatirii mobilitatii urbane in municipiu pe care Primaria le pregateste in vederea obtinerii finantarii lor din Programul Operational Regional (POR) 2014-2020, Axa Prioritara 4: Sprijinirea dezvoltarii urbane durabile, Prioritatea de investitii 4e: Promovarea unor strategii cu emisii scazute de dioxid de carbon pentru toate tipurile de teritorii, in special pentru zonele urbane, inclusiv promovarea mobilitatii urbane multimodale durabile si a masurilor de adaptare relevante pentru atenuare, Obiectivul Specific 4.1 - Reducerea emisiilor de carbon in municipiile resedinta de judet prin investitii bazate pe planurile de mobilitate urbana durabila.
Pentru atingerea obiectivelor si obtinerea rezultatelor asteptate, proiectul, in valoare totala de aproximativ 9,4 milioane Euro, va realiza, in 59 de luni, mai multe lucrari.
Anume, pe strada Prelungirea Bucuresti, cu o lungime de 2.575 m, se vor moderniza o suprafata carosabila de 46.039,00 mp si trotuare in suprafata de 26.960,00 mp, precum si doua benzi dedicate transportului public, pe intreaga lungime de 2.575 m; pe strada Bucuresti se vor moderniza trotuare in suprafata de 18.928,00 mp, se vor crea piste de biciclete pe o lungime de 3.925 m si se va moderniza o suprafata carosabila de 49.842,00 mp cu doua benzi dedicate transportului public pe o lungime de 1.325, iar pe o lungime de 2.600 m se va realiza o banda dedicata transportului public. Tronsonul IV al strazii Bucuresti (zona intersectiei cu str. Pacii si limita administrativa a municipiului Calarasi – 800 m) nu este inclus pentru interventii in cadrul proiectului, deoarece nu se poate realiza delimitarea benzii dedicate pentru circulatia vehiculelor de transport public, intrucat circulatia se desfasoara pe cate o banda pe fiecare sens de circulatie si nu exista o alta strada paralela, care sa permita schimbarea regimului de circulatie in sens unic.
Cofinantarea UAT Municipiul Calarasi este de 2% din valoarea totala eligibila.
(Continuarea in editia tiparita a ziarului IMPACT)
( Ramona BUTNARIU )
NEWSLETTER
Introduceti adresa de e-mail
Curs valutar BNR
Euro - 4.665Euro4.665
Dolarul SUA - 4.0855Dolarul SUA4.0855
Sondaj
Cine ar trebui sa mareasca salariile?
Politicienii
Piata
Imi este indiferent
Blocat in FM
2004 - 2013 © DANPRESS SRLdrpciv
  eXTReMe Tracker